پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151314
اردوي دعوت به داعش در عربستان!
تاریخ انتشار : 1394/02/12 22:09:52
نمایش : 1163
يک نهاد دولتي سعودي از برگزاري اردوي ترويج تفکرات گروه تروريستي داعش در عربستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزارت کشور عربستان با انتشار بيانيه اي از دستگيري دهها نفر در چارچوب برگزاري اردوي ترويج افکار گروه تروريستي داعش خبر داد و افزود: ۶۵ نفر به اتهام ارتباط با داعش و برنامه ريزي براي انجام اقدام هاي تروريستي بازداشت شدند که به غير از دو نفر، بقيه سعودي هستند.

در اين بيانيه آمده است: جذب افراد کم سن و سال و ترويج انديشه داعش در ميان جوانان از ديگر اتهام هاي اين گروه ۶۵ نفري است.

"حامد الشمري" مدير دفتر دعوت و ارشاد سعودي در تلاش براي رفع مسئوليت برآمد و ادعا کرد: اردوي مزبور خودسرانه برگزار شده و ارتباطي با وزارت "امور اسلامي، دعوت و ارشاد" ندارد.

وي تهديد کرد: هيات مديره دفتر دعوت و ارشاد تدابير قانوني براي بازخواست به اصطلاح شايعه پراکنان درباره اردوي مزبور که "زندگي ات را عوض کن" نام داشت، اتخاذ کرده است.

يکي از کاربران در شبکه اجتماعي "تويتر" از دستگيري اعضاي اردو توسط نيروهاي امنيتي خبر داد و اسامي سعودي هايي را منتشر کرده بود که بين ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشتند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html